Objednanie termínu

 

 

 

 

Ak sa chcete stať naším pacientom, zatelefonujte nám v čase ordinačných hodín na kontaktné číslo (>>>) alebo nám napíšte do emailu (>>>), že ste dostali odporúčanie na cievne (angiologické) vyšetrenie a máte požiadavku o toto vyšetrenie na výmennom lístku od odosielajúceho lekára.

 

Výmenný lístok potrebujete len ku prvej návšteve na objednaný termín.

 

Bez výmenného lístka  sa na Vás nahliada ako na samoplatcu a budete upozornený, že vyšetrenie Vám bude spoplatnené podľa cenníka. Berte prosím toto na vedomie!

Každý pacient je objednaný na čas, ktorý sa snažíme dodržať. Ku každému pacientovi pristupujeme však individuálne. Niekedy si závažnosť stavu vyžaduje dlhšie zhodnotenie a vybavovanie konzultácie na vyššom pracovisku alebo hospitalizácie predlžuje celé vyšetrenie.

 

V prípade náhle vzniknutých a závažných ťažkostí Vás vyšetríme ako akútneho pacienta aj bez výmenného lístka (a samozrejme "bezplatne").

 

V čase ordinačných hodín môžete prísť bez predchádzajúceho objednania aj v prípade, keď Vás odošle všeobecný lekár alebo iný špecialista s výmenným lístkom a požiadavkou o bezodkladné cievne vyšetrenie. Zvlášť vtedy, ak je urgencia vyšetrenia podložená nielen klinickým podozrením na závažný stav ale aj laboratórnymi výsledkami (napríklad pozitívne D-diméry). 

V takomto prípade Váš zdravotný stav posúdi sestra alebo lekár a budete vyšetrený podľa možnosti priebežne, alebo Vám pridelíme skorý termín vyšetrenia. 

 

Pre uplatnenie optimálneho diagnosticko-liečebného postupu je vhodné, aby pacienta s chronickým závažným stavom sprevádzal blízky človek (zvlášť ak ide o pacienta so zhoršeným vnímaním, imobilného pacienta, pacienta s nehojacimi sa ranami, pacienta s pokročilými komplikáciami z cukrovky a pod.).

  

U takýchto pacientov oceníme, ak máme k dispozícii aj zdravotnú dokumentáciu (alebo aspoň nálezy z posledného obdobia) ako aj zoznam aktuálne užívaných liekov.

 

Keďže oznamy o našej neprítomnosti a zastupovaní vždy zverejňujeme na www.cievar.sk, prosím overte si, či v čase objednaného termínu budeme na ambulancii prítomní.

 

Môže sa stať, že nám zlyhá kontakt na Vás (alebo v čase nášho telefonátu nebudete dostupný) a nebudete tak informovaný o našej prípadnej neprítomnosti a dostavíte sa zbytočne.

Našim cieľom je spokojný a informovaný pacient.